Sabtu, 7 Januari 2012

Krim Malam (Night Cream)



 KRIM PENCERAH & PELEMBAB – KRIM MALAM




Sel paling istimewa di bawah lapisan kulit dikenalpasti sebagai stem sel kulit. Fungsi                 utamanya adalah untuk  ‘melahirkan’ sel-sel baru.  PhytoCellTec™ Malus Domestica atau             akstrak stem sel epal Switzerland merupakan bahan anti penuaan dalam merawat kulit                   bagi meremajakan semula kulit yang telah tua. Dalam hal ini, stem sel melindungi kulit dan sekaligus meningkatkan jangka hayat.
 

Terbukti melalui ujian makmal:  Kulit luar berubah dalam tempoh paling singkat – seminggu.
 

Asas penemuan stem sel: Para penyelidik telah berjaya membongkar rahsia stem sel kulit apabila menemui stem sel epal yang kini mampu mengekalkan kulit sentiasa awet muda.
 

Inovasi daripada makmal STEM SCIENCE: Pelembab ini merupakan hasil yang dikonstruk semula bersama PhytoCellTec™ Malus Domestica yang bertindak terus terhadap stem sel kulit sekaligus mempamerkan kulit ke asal – yakni kelihatan lebih muda.

Selepas bertahun-tahun diuji di makmal, STEM SCIENCE Night Cream (Krim Malam) didapati mudah menyerap menjadikan kulit lebih lembut dan gebu secara semulajadi.  Keadan ini menjadikan wanita yang menggunakannya kelihatan cukup muda – impian semulajadi kaum wanita.  Selepas digunakan, kulit akan bertindak secara semulajadi yang mengangkat kembali kelesuan kulit ke tahap yang sebenarnya dari segenap sudut.

Dengan campuran Asid Hyaluronik, ia akan mengunci pelembab ke dalam kulit selepas 18 jam,  make-up anda akan kekal lebih lama tanpa sebarang masalah..


JANGKAAN KEPUTUSAN
Dalam tempoh seminggu, kulit kembali cerah dan anda pasti kelihatan jauh lebih muda.


PELEMBAB YANG MAMPU MERUBAH
Setiap sentuhan, pelembab ini resap segera ke dalam kulit bagi membantu permukaan kulit memperolehi tanda-tanda awet muda. Kulit menjadi lebih halus, gebu hinggakan kedutan yang ketara kelihatan hilang sama sekali.

CARA PENGGUNAAN
Pakai setiap hari selepas mencuci muka. Sapu perlahan-lahan pada kulit muka dan leher sebelum tidur.

 

CIRI-CIRI
*  Menghidupkan semula kulit daripada dalaman untuk kembali bersinar.
*  Mengekalkan rasa lembab selama 18 jam
*  Dengan bisabolol sebagai pembersih dan penenang kulit.
*  Untuk semua jenis kulit
*  Melalui ujian vitro.
*  Hanya untuk kegunaan LUARAN sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan